Interim management

 

Som virksomhed drejer det sig virkelig om at skabe en kultur, der favner forskelligheder i et sammenhængende fælles formål og skaber fælles værdier.

Derfor et det vigtigt at ansætte de rette medarbejdere med de rigtige kompetencer på de rette poster. 
 
I forbindelse med kontraktansættelser af Interim Managers er rekrutteringen af den rette medarbejder på trods af en kortere kontraktperiode ikke uvæsentlig, da den rekrutterede ofte udgør en vigtig rolle med høj impact på virksomhedens succes trods den korte ansættelsestid. 
[ Derfor tilbyder Madesa Consulting Interim Management til virksomheder, som har brug for ledelse i en kortere periode. Vores største kompetencer findes indenfor salg, logistik, human ressource, forretningsudvikling og generel ledelse. Interim Manageren vil typisk være ansat i 1-24 måneder, hvor der i denne periode ligger en fast kontrakt. Det kan være fuldtid, men også være 1-5 dage om ugen/måneden. ]
 
Af referencer kan bl.a. nævnes.:
 
  • Interim direktør/franchisetager på en 3 årig kontrakt med en af Danmarks kendeste brands.
  • Interim Adm. direktør for en fremadstormende og ung arkitektvirksomhed. 
  • Interim HR Direktør for et ekspanderende Greentech selskab.