Tilbudskoordinator til det vindende tilbud


Aarsleff byder løbende ind på spændende byggeprojekter. Til at udforme og samle de mest attraktive

og vindende tilbud søges der en koordinerende, struktureret og kreativ formidler.

 

Stillingen 
Overordnet bliver du ansvarlig for at sikre, at teamet har analyseret alle bygherrens behov og at teamet

har beskrevet de ønskede krav tilfredsstillende.

 

Du sørger for hele processen foregår i det aftalte flow, således at alle deadlines overholdes.

 

Dit ansvar bliver blandt andet at

  • have fokus på den skriftlige formidling i det afgivne tilbud
  • deltage i udarbejdelsen af det vindende tilbud
  • fremhæve de bløde værdier som vores byggeprocesser har fokus på
  • sikre at udbuddets krav bliver vel dokumenteret og beskrevet
  • kvalitetssikre indholdet af tilbuddet sammen med teamet inden afsendelse

Det forventer vi
Først og fremmest har du flere års erfaring med styring af tilbud, gerne inden for byggebranchen. Netop det,

at du har solid erfaring og kendskab til byggeriets set-up, er din fordelagtige indgang til denne stilling.

 

Det falder dig naturligt løbende at sikre, at teamet har undersøgt alle de ønskede kriterier i et tilbud, at alle

krav er opfyldt til punkt og prikke, og beskrevet visuelt og attraktivt ved aflevering.

 

Du koordinerer den kvalitative del af tilbuddet, herunder gennemførsel af interne interviews med tilbudsleder

og kalkulationsmedarbejdere. Herefter bliver det din opgave at skrive og layoute tilbudsteksterne. InDesign

bliver et vigtigt værktøj af din kommunikative hverdag.

 

Derudover forestiller vi os, at du

  • er stærk og fængende i dit skriftlige sprogbrug
  • har flair for og fokus på den visuelle opsætning
  • bevarer overblikket og ser fremad således at deadlines overholdes
  • arbejder struktureret og formår at opnå resultater gennem et godt teamsamarbejde
  • motiveres af glæden ved at arbejde i teams og trives i rollen som organisator og tovholder på at udforme det mest attraktive tilbud


Det tilbyder vi 
Vi tilbyder et udfordrende og selvstændigt job med stort fagligt ansvar i tilbudsafdelingen, gode muligheder

for personlig og faglig udvikling. Du kommer til at arbejde i en dynamisk virksomhed med en uformel

omgangstone, korte beslutningsveje og et godt kollegialt sammenhold med rig mulighed for faglig sparring

på tværs af virksomheden.

 

Derudover kan vi tilbyde: 

  • en spændende mulighed i Danmarks førende entreprenørkoncern    
  • interessante og varierede arbejdsopgaver  
  • gode muligheder for at udvikle dine kompetencer  
  • en uformel organisation med frihed under ansvar 
  • en virksomhed, der vil være bedst i branchen på arbejdsmiljøområdet. 

Sådan kommer du i betragtning til stillingen
Send snarest muligt en ansøgning og dit CV mærket ”tilbudskoordinator – Aarsleff”” til vores eksterne

rekrutteringspartner, Madesa Consulting på  sk@madesa.dk. Har du spørgsmål til jobbet, er du

velkommen til at ringe til Søren Knudsen fra Madesa Consulting på telefon +45 4010 4389.

 

Search & selection-processen: Der er ikke ansøgningsfrist for denne stilling. Vi indkalder løbende

ansøgere til samtale og processen afsluttes og annoncen slettes, når den rette kandidat er fundet.

 

Aarsleff-koncernen opererer på internationalt niveau inden for anlæg og byggeri med udgangspunkt i

en førende position i Danmark. Vi omsætter for 13,5 milliarder kroner om året – heraf 31% i udlandet.

 

Koncernen består af en portefølje af selvstændige konkurrencedygtige selskaber med hver deres

særlige kompetencer. For at effektivisere og optimere vores tværgående samarbejde arbejder vi efter

særlige principper, som er udtrykt i vores One Company-model. Vi opbygger langvarige partnerskaber

med kunder og partnere med henblik på at effektivisere vores ydelser og tilfører desuden kundernes

projekter værdi ved tidlig involvering. Vores aktiviteter inden for fundering og opgravningsfri

rørfornyelse er stærkt internationaliserede. Aarsleff-koncernen beskæftiger 6.800 medarbejdere.

Se mere på www.aarsleff.dk 



Tilbage til oversigten